ervaringen om nooit te vergeten

24 juli 2014 - Cairns, Australië

2 heerlijke dagen achter de rug hier in cairns! Gisteren met een bus naar de aborigionals geweest die een kleine gemeenschap hebben midden in het regenwoud. Verder die dag nog een boottocht gemaakt over de Daintree river. Heeft iets weg van de regge alleen hier geen pelmolens maar krokodillen. Gaaf om mee te maken! Laat thuis maar vandaag er weer vroeg uit voor een boottrip naar het Great Barrier Reef. Wát een ervaring. Na 2 uur varen gingen de duipakken aan en konden we genieten van prachtige koraalriffen zagen we de hoofdrolspelers van 'Finding Nemo' in het echt. Een handtekening zat er helaas niet in maar de onderwatercamera heeft de onderwaterwereld netjes vastgelegd zodat jullie ook kunnen meegenieten! We zullen de foto's asap posten:) cheerssss from cairns

1. Henk van de maat:
    24 juli 2014
    Super dagen gehad. Zijn heel benieuwd naar de foto's
  2. Herma van de Maat:
    25 juli 2014
    Ha Joost en Marc,
    Wat beleven jullie veel zeg. Je zou er jaloers op worden. Geniet nog van jullie vakantie. En het mooie weer.
    Groetjes uit de Tuinstraat.
  3. Irmgard:
    29 juli 2014
    Zo jongens, dat klimkt wel aardig gaaf! Jullie hebben me al aardig wat inspiratie gegeven voor mijn eigen trip Down Under ;-) Geniet er lekker van! Genoeg spannende dingen op de planning denk ik!